Biznes lokalny i lokalna reklama

Firmy, które prowadzą działalność o zasięgu lokalnym również mogą skorzystać z takiej usługi jak pozycjonowanie strony firmowej, tyle, że kampania zostanie zaprojektowana w specjalny sposób z ograniczeniem do konkretnego obszaru. Może to być ograniczenie co do konkretnego powiatu, czyli może to być tylko i wyłącznie obszar warszawski, ewentualnie kampania lokalna może dotyczyć pojedynczego miasta- takiego jak sama Warszawa. Pozycjonowanie na rynek lokalny pozwala wybić się ponad konkurencję i sprawić, że mieszkańcy miasta dowiedzą się o naszym lokalu i będą chcieli go odwiedzić.

W przypadku jakich firm taka reklama ma sens?

SEO o charakterze lokalnym będzie odpowiednie odpowiednie dla firm działających stacjonarnie, czyli wynajmujących lokal gdzieś w przestrzeni miejskiej. Taka firma nastawia się na klientów z miasta oraz okolic, którzy odwiedzą jej lokal stacjonarny. Zazwyczaj, w przypadku takiego biznesu nie ma możliwości wysyłki towaru lub też świadczone usługi mogą być wykonywane tylko i wyłącznie na miejscu. Doskonałym przykładem takiego biznesu jest gabinet fryzjerski lub kosmetyczny, gabinet medycyny estetycznej, kancelaria prawnicza, butik czy też sklep specjalistyczny, który nie wysyła swojego asortymentu w Polskę. Projektując kampanię lokalną skupiamy się więc na tych użytkowników, którzy logują się do sieci z interesującego nas obszaru po geolokalizacji ich adresu IP. To dla takich użytkowników będziemy chcieli podnosić pozycje strony na wybrane słowa kluczowe. Trzeba jednak dodatkowo pamiętać o tym, że pozycjonowanie w Warszawie może się wiązać także ze sporą konkurencją ze strony innych firm z rynku lokalnego, które również zacięcie walczą o klienta.

Wszystko zaczyna się od odpowiednio dobranych słów kluczowych

Jest właściwie oczywiste, że pozycjonowanie strony firmowej jest usługą, którą projektuje się indywidualnie według wymagań i charakteru działalności danej firmy. Wstępem do jakichkolwiek działań jest w praktyce wycena, która zawiera szczegółową listę fraz kluczowych, na które strona może być reklamowana. Frazy są dobierane pod kątem profilu działalności firmy, brana jest jednak pod uwagę także i inna, ważna statystyka, którą określa się jako miesięczna liczba wyszukiwań frazy na danym terenie. Im ta liczba jest większa, tym fraza może być droższa, ale też może generować większe zyski. Istotne, aby wszystkie frazy miały charakter sprzedażowy, a nie jedynie informacyjny. To ułatwia dotarcie do użytkowników, którzy mają już w sobie pewien zamiar zakupowy, tylko jeszcze nie wiedzą, w jakim miejscu dokonać transakcji. Jeśli potrzebujesz pozycjonowania i jesteś z Warszawy wypełnij brief na stronie https://brandbay.pl/pozycjonowanie-stron-seo/warszawa.